1.1. A Horizont Mentoring (Adler és Taylor Mentoring Kft. 1205 Budapest, Nádor u. 14 adószám: 32516432-2-43; Felnőttképzési nyilvántartó szám: FKB/2024/001025) mint szellemi közérzetjavító szolgáltatást ellátó megbízott (a továbbiakban: Szolgáltató) a fenti szolgáltatásokat igénybe vevő szerződő féllel (a továbbiakban: Kliens) a jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) alkalmazandóak.
1.2. Tekintettel arra, hogy jelen ÁSZF a Szolgáltató székhelyén jól látható helyen kifüggesztésre kerül, illetve megtalálható a Szolgáltató Facebook oldalán és weboldalán www.horizontmentoring.hu https://www.facebook.com/horizontmentoring a Kliens a Szerződésben megjelölt szolgáltatás igénybe vételével elismeri, hogy a Szolgáltató a Szerződés megkötése előtt lehetővé tette, hogy a Kliens az ÁSZF tartalmát megismerhesse, továbbá a szolgáltatások tényleges igénybe vételével, írásban (e-mail-en, sms-ben, messengeren, viber-en) az ÁSZF-et elfogadja. Jelen ÁSZF érvényessége nem függ a Kliens általi tényleges, fizikai birtoklásától. Jelen ÁSZFet a Szolgáltató időről időre módosíthatja; a módosítás hatályba lép, ha a Szolgáltató a módosított formát a fentiekkel egyező módon székhelyén kifüggeszti, illetve honlapján közzéteszi.
1.3. jelen Szerződés a 2.1 pontban meghatározott szolgáltatás Kliens általi igénybevételére , való telefonos vagy személyes bejelentkezéssel, ennek hiányában magával a Szolgáltatás igénybe vételével jön létre.
2. A szerződés tárgya
2.1. A Szolgáltató a Szerződés az alábbiakban meghatározott szellemi közérzetjavító szolgáltatásokat, (továbbiakban: Szolgáltatást) az ott meghatározott feltételekkel – a mindenkori szakmai és jogi szabályok megtartása mellett – nyújtja a Szolgáltató Facebook oldalán közzétett nyitvatartási időben, amelyekért a Kliens a Szolgáltató részére a Szolgáltató facebook vagy weboldalán megtalálható mindenkor hatályos Árjegyzéken feltüntetett ellenértéket fizeti meg:
Életvezetési Tanácsadás, Mentoring és Coaching szolgáltatás
2.2. A Szolgáltató vállalja, hogy az igénybe vett Szolgáltatás nyújtásával kapcsolatban (időpontegyeztetés, lemondások) a Szolgáltató Facebook és weboldalán meghatározott nyitvatartási időben, telefonon tájékoztatást nyújt.
2.3. A szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során tudomásukra jutott, a Kliensre vonatkozó személyes és egyéb adatokat a szakmai etika szabályait tiszteletben tartva bizalmasan kezeli, azokat a Kliens hozzájárulása nélkül – jogszabály vagy végrehajtható hatósági vagy bírósági határozat eltérő rendelkezése hiányában – harmadik személy, hatóság vagy bíróság részére nem adja ki. E titoktartási kötelezettség a Szerződés megszűnését vagy teljesülését követően is fennmarad.
3. Tájékoztatás
3.1. A Szolgáltató a Kliens az első személyes alkalommal tájékoztatja a Házirendről, amit a Kliens aláírásával elfogad utána kezdődhet meg a szolgáltatás.
3.2. Szolgáltató tájékoztatja a Klienst, Kliens pedig tudomásul veszi, hogy Szolgáltató mint megbízott arra vállal kötelezettséget, hogy a vállalt Szolgáltatást a szakmai és etikai szabályok megtartásával, a Kliens érdekeit szem előtt tartva nyújtja, eredmény megvalósítására – a szerződés kifejezett rendelkezése hiányában – nem vállal kötelezettséget. Kliens tudomásul veszi, hogy a Szerződés szerinti terápia vagy egyéb szolgáltatás szakszerű nyújtása több alkalmas találkozást, időben elhúzódó kezelést tehet szükségessé, ám a Szolgáltató erre az esetre sem vállalja a tőle elvárható gondosságon túli egyéb eredmény teljesítését.
3.3. A Szolgáltató vállalja, hogy minden tőle elvárható intézkedést megtesz a Klienssell előre egyeztetett terápiás folyamat lefolytatása érdekében, ugyanakkor nem vállal felelősséget a Kliens által elhallgatott információból eredő, a terápiák során felmerülő nem várt körülményekért.
4. A Kliens kötelezettségei és a Szolgáltató kötelezettségei
4.1. A Kliens a saját testi-lelki állapotáért a tőle elvárható módon felelősséggel tartozik, ezért a Szolgáltatót semmiféle helytállási kötelezettség nem terheli a Kliens olyan cselekményének következményéért, amely a Szerződés tárgyát képező Szolgáltatást sikerét veszélyeztetheti. Az ilyen magatartásokból eredő károkért, terápiás sikertelenségért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
4.2. A Kliens Szolgáltatás igénybevételekor tiszteletben tartja az erre vonatkozó jogszabályokat és a Szolgáltató működési rendjét, a Szolgáltató által vele közölt házirenddel kapcsolatos.
4.3. A Kliens köteles a részére nyújtott Szolgáltatást személyesen végző terapeutával az alábbiak szerint együttműködni:
1. a) tájékoztatni őket mindarról, amely szükséges az anamnézis és a Szolgáltatás nyújtásakor fennálló állapot feltérképezéséhez, a megfelelő terápiás terv elkészítéséhez,
2. b) tájékoztatni őket minden, a terápiát érintő, általa korábban igénybe vett kezelésekről,
3. f) a Szolgáltató házirendjét betartani,
4. g) tiszteletben tartani más Kliensek, valamint a Szolgáltató alkalmazásában álló egyéb dolgozók jogait.
4.4. A jelen pontban foglalt kötelezettségek megszegése esetén a Kliens köteles a Szolgáltató ebből eredő kára, valamint a felmerült, indokolt és igazolt költségei megfizetésére.
5. Fizetési feltételek
5.1. Kliens tudomásul veszi, hogy Szolgáltatónak a Szolgáltatás elvégzése után díjat tartozik fizetni. A díjat készpénzben vagy átutalással tudja kiegyenlíteni amiről a szolgáltató számlát állít ki. A számlaadáshoz a Kliensnek meg kell az adatait. Ezen adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli.
5.2. A fizetési határidő elmulasztása esetén a Kliens – további értesítés nélkül – a Polgári Törvénykönyvben meghatározott mértékű késedelmi kamatot köteles fizetni, illetve a Szolgáltató megtagadhatja további Szolgáltatás nyújtását a vendég tartozásának rendezéséig.
6 . Bejelentkezés
6.1. A kliens írásban, és telefonon tud nyitvatartási időben bejelentkezni. Telefonos időpontegyeztetéskor telefonos megbeszélést követően kapnak a Szolgáltatótól egy emlékeztető SMS-t, hogy mikor és hol tudják igénybe venni a szolgáltatást. Írásos bejelentkezéskor maga az írott szó a garancia hogy a megbeszélt időpontot mindenki felírta így később sem lehet vita tárgya. Személyes bejelentkezéskor a Szolgáltató ad a kliensnek egy időpont kártyát amire ráírja a következő időpont idejét. Ha a Vendég nem a kártyán szereplő időpontban jelenik meg (mert otthon rosszul írta fel vagy bármi más okból) akkor ezt az időpontot a Kliensnek 100%-ban ki kell fizetnie a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató írta fel tévesen a következő alkalom időpontját akkor a Szolgáltató vállalja ezért a felelősséget oly módon hogy a következő alkalommal ingyenes Szolgáltatást nyújt a károsult Kliensnek oly mértékben amilyen a kár nagysága.
7. Az időpont módosítása, szolgáltatás lemondása
7.1 Az időpontot bármely fél módosíthatja, lemondhatja következmények nélkül az időpontot megelőző 24 órán túl. Ha a Kliens 24 órán belül lemondja megbeszélt időpontot vagy nem jelenik meg az időpontra akkor az elmaradt alkalomnak kifizetésre kell kerülnie a Szolgáltató felé. Ez alól betegség ad felmentést amit orvosi igazolással kell tudni bizonyítani. Ha a Szolgáltató mondja le a Kliens időpontját 24 órán belül, akkor a Szolgáltatónak a következő alkalommal ingyen kell a Szolgáltatást elvégezni oly mértékben amilyen a megbeszélt és lemondott időpont értéke. Ez alól kivétel képez ha a Szolgáltató betegség miatt mondja le az időpontot amit orvosi igazolással bizonyítani kell.
7.2 Lehetőség van arra, hogyha a Kliens 24 órán belül lemondja az időpontot de küld helyette valakit, hogy igénybe vegye a Szolgáltatást, akkor a Kliens nem tartozik kifizetni a Szolgáltatást lévén, hogy a Szolgáltatónak ebből kára nem keletkezett.
7.3 Időpontot módosítani akkor lehet következmények nélkül 24 órán belül ha van szabad időpontja a Szolgáltatónak. Ha nincs és a Kliens nem tud jönni az előre megbeszélt időpontra akkor az lemondásnak minősül és a 7.1 fenti pontok lépnek érvénybe. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is ha a Szolgáltató szeretne 24 órán belül időpont módosítást, de ez a KliensnekZF nem felel meg.
8. Utalványok, bérletek
8.1 A szolgáltató sem utalványt, sem bérletet nem értékesít.
9. Záró rendelkezések
9.1. A Szerződés kizárólag írásban módosítható.
—————————
1. A rövid időn belül lemondott időpontok legtöbbször üresjáratban maradnak, ezért: Ha 24 órán belül mondja le a megbeszélt időpontot, akkor a lemondott kezelés 100%-át szükséges fizetnie a következő alkalommal. Ha reggeli időpontja van (reggel 8 óra vagy 10 óra) és este mondja le, akkor is ki kell fizetni a következő alkalommal a teljes összeget. Az elfelejtés, a nem megjelenés, bárminemű figyelmeztetés nélkül, 24 órán belüli lemondásnak minősül. A második ilyen alkalom után új időpontot kiadni nem áll módomban. Ha hétfő délelőttre van időpontja akkor az előtte lévő péntek 15 óráig tudom elfogadni a lemondást szankciók nélkül. Kivételt képez ez alól, ha betegség miatt nem tud jönni, akkor természetesen nem kell kifizetni az elmaradt kezelés árát. Ha a masszőr hibájából adódóan hiúsul meg a kezelés (pl. mert rossz időpontra írta fel) akkor a következő alkalommal ingyenes kezelést kap. Az időpontkártyára felírt dátum a követendő – a kezelés legközelebbi időpontja, így ha bármelyik fél ettől eltér a fent leírtak lépnek életbe.
2. Mindenkinek adok számlát. Számlaadáshoz meg kell adnia nevét és lakcímét. Ezeket az adatokat bizalmasan kezelem.
3. NINCS erotikus szolgáltatás!
4. Szombat, vasárnap általában nem vagyunk elérhető, hívásokra, üzenetekre általában több idő elteltével válaszolunk.
5. Kérem jöjjön a megbeszélt időpont előtt 5 perccel, hogy az előkészületekre legyen idő. A kezelés időpontja akkor kezdődik amikor leül a foglalkozásra.
6. Ha még sohasem járt nálunk akkor 10 perccel jöjjön előbb, hogy megbeszéljük, hogy mik a panaszai és mit tudunk javasolni.
7. Ha késik akkor annyival kevesebb idő jut a terápiára.
———————-
2024. január 01-től
90 perces mentor szolgáltatás: 25.000 Ft
90 perces párkapcsolati vagy páros mentor szolgáltatás: 35.000 Ft
90 perces életvezetési tanácsadás: 19.000 Ft
90 perces coaching szolgáltatás: 15.000 Ft
120 perces mentor szolgáltatás: 30.000 Ft
120 perces párkapcsolati mentor szolgáltatás: 45.000 Ft
120 perces életvezetési tanácsadás: 27.000 Ft
120 perces coaching szolgáltatás: 25.000 Ft
90 perces business mentor szolgáltatás: 35.000 Ft
120 perces business mentor szolgáltatás: 45.000 Ft
Hétvégi felár – szombat és vasárnap -:
90 perces mentor szolgáltatás: 30.000 Ft
90 perces párkapcsolati vagy páros mentor szolgáltatás: 40.000 Ft
90 perces életvezetési tanácsadás: 24.000 Ft
90 perces coaching szolgáltatás: 20.000 Ft
120 perces mentor szolgáltatás: 35.000 Ft
120 perces párkapcsolati mentor szolgáltatás: 50.000 Ft
120 perces életvezetési tanácsadás: 32.000 Ft
120 perces coaching szolgáltatás: 30.000 Ft
90 perces business mentor szolgáltatás: 40.000 Ft
120 perces business mentor szolgáltatás: 50.000 Ft
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, és az árak egyedi értékelése alapján kerülnek meghatározásra, figyelembe véve a probléma súlyosságát és egyedi igényeket.
2023 © Minden jog fenntartva!